Tuesday, June 17, 2014

-- You da Pimp, Idaho... haha jk (Day 2)



Joy Land was so joy-ful, we couldn’t wait to get the heck out of there. At only six a.m., I made my business short and oh so sweet while Mom and Dad packed up the Supervan.  It was time to get back on the road. Destination: Idaho.  Here's the plan:
 

 

Our first stop was in Ely, Nevada.  Small town, but dang, more casinos than fire hydrants.  Dad says we stopped here on another road trip, but nothing smells familiar in this town.

  

Dad said he had a hankerin’ for some dece Mexican food.  Yelp recommended a restaurant close by, and the aroma of tortillas filled my nostrils. I was ready to chimi my chang at Margarita’s.

But alas... no patio. I was instructed to guard the Supervan until Mom and Dad got back. 

Hey.  Hey.  You forgot me...
 
When they returned, Dad brought me a warm tortilla. All is forgiven.

 
The weather got a little crappy for a stint. Hard to take pictures at times like this, so signing off for a nap.  Wake me up when we get there.




 
 I woke up when Mom was forced to pull to the side of the road.  There was something a-comin' -- something huge and ominous...

 
video


Heading north, Mom went a little crazy with the camera. Oh, brother.  More landscape pics: 






 
 Then we crossed the Idaho state line.




I resumed my nap.  Then Dad nudged me.  We made it to Twin Falls, Idaho.  But instead of heading directly to the RV park, we took a detour:



Dad did some research.  Turns out the city has a name for a reason. 

Whoa Nelly!
 
 
I told Dad, "I wanna see that!"  And so Dad walked me down to the viewing area:

 
 

 
 

 
 
Check this sucker out!
 
video
 
 
 
 
All right... Mom's making pose again.  Sure, fine. But you gotta be in one too.

Everybody cut the cheese... oh, I mean say cheese

Finally, a pic with my Ma
 
Dad took me for an extended walk.  Because he needs one -- I mean, because I deserve one.  Yeah, that's what I meant to say.  

Finally, we arrived at the RV park.  Hey, this sign looked familiar:

 

 
 
Whaddya know? They actually have grass here instead of tumbleweeds. And showers. too. And clean picnic tables without chipped paint and splinters. And a clean doggy area to pee and poop. 
 
 
 
After we set up camp, Mom took me for sniffing fest in the doggy area. There was a playhouse, a tire, and an agility course.  

 
 


Ain't I adorable?
 
 
Kimmy, I needs ya to train me on this stuff



I even got to poop next to a fire hydrant and sniff it at the same time.  Who says doggies can't multi-task?  Mmm, sweet. 
 
It’s the little things in life, y'know?
 
 
 Time to call it a day and head back to the Supervan.

 

 

No comments:

Post a Comment